U kunt ons bereiken via onze contactpagina indien het antwoord niet te vinden is via de onderstaande antwoorden.
Telefonisch zijn wij enkel te bereiken tussen 18:00-21:00 uur 's avonds. E-mail en sociale media berichten worden binnen 24 uur beantwoord.

FAQ oftewel veel gestelde vragen

1. Kan ik het pakket laten aanpassen?

Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Dit om te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk aankomt, zijn de pakketten niet aan te passen. Wel is het mogelijk de pakketen samen te stellen. Door de code " korting"  krijg je bij 3 producten of meer 25% korting.

2. Met welke vervoerder werken jullie?

Wij werken met DHL. Ook geven we de track & trace code door zodra deze beschikbaar is.

3. Waarom is de levertijd 1-2 werkdagen?

Onze pakketen zijn met liefde samengesteld. Om te garanderen dat de pakketten goed ingepakt worden en met de producten die we aangeven, doen we alles in eigen beheer. Daardoor geven we de levering binnen 2 werkdagen aan, dan weten we zeker dat we de leverdatum halen.

4. Waarom sturen jullie pas indien er vooraf betalen?

Met de creditcard betalen is feitelijk achteraf betalen.

5. Kan een pakket retour?

Dat kan. Indien alle producten nog dicht in hun verpakking zitten. Al onze producten zijn hygiëne producten en daardoor hoeven we ze niet retour te nemen indien u niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarde. Onze voedselproducten mogen helaas helemaal niet retour. Mocht er toch iets neit in orde zijn, laat het ons weten. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

6. Er is iets defect.

Als er iets defect is, lossen we dat graag met u op. Dit betekent voor ons dat er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Product vervangen of deels uw geld retour (afhankellijk van de bestelling).

7. Waar is het herroepingsformulier te vinden?

Hopelijk is het pakket naar wens. Mocht dit niet zo zijn, kan het pakket herroepen worden. Hier vindt je het herroepingsformulier. Echter geldt er wel een aanvullende voorwaarde dat alle verpakkingen dicht zijn en nooit geopend. Omdat wij met hygiëne producten werken. Daarnaast zijn de cadeauboxen samengesteld en daardoor zijn de  producten uitgezonderd van het herroepingsrecht. Indien het defect is, zoeken we samen naar een passende oplossing.

8. Van wie zijn de mooie tekeningen?
https://www.instagram.com/la.petite.femme/ maakt deze mooi tekeningen die wonderlijk genoeg perfect passen bij Kraamstart en de producten

9. Actiecodes
Actiescodes komen in alle vormen en maten en worden altijd duidelijk vermeld hoe  en op welke producten deze werken. 

Vragen? Vragen!
Mocht u nog een vraag hebben, stel deze van via onze contactpagina.

 

© 2019 - 2020 Kraamstart | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel